.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کسری 38 درصدی بودجه شهرداری رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت از کسری 38 درصدی بودجه شهرداری این شهر خبر داد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس  محمود مباحی عصر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع)، به کسری درصدی بودجه شهرداری رشت اشاره کرد و اظهار داشت: مانند سال‌های گذشته که شهرداری در شش ماه نخست سال با کسری بودجه مواجه بود، امسال نیز 38 درصد کسری دارد.

وی افزود: با تشکیل ستاد درآمد و هزینه در شهرداری رشت و برگزاری جلسات هفتگی، اعضای شورا و شهردار درصدد دریافت مطالبات شهرداری و کاهش هزینه‌ها هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی‌اجتماعی شورای شهر نیز در جلسه مذکور با اشاره به شرکت در بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز اظهار کرد: این اجلاس که با نام «نماز و نهضت مسجد سازی» به ریاست حجت‌الاسلام محسن قرائتی در کرمانشاه برگزار شد، پیام رهبر معظم انقلاب در اجلاس قرائت شد که اهمیت به‌سزایی در راستای بسط و گسترش فرهنگ نماز در جامعه دارد.

محمدحسن عاقل‌منش افزود: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی، رسانه‌های گروهی، ستادهای اقامه نماز اداره‌ها، مساجد، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و... باید بیش از گذشته در این راستا احساس مسئولیت کنند.

وی محور اصلی این اجلاس را نماز و نهضت مسجد سازی بیان کرد و یادآور شد: شهرداری و متولیان استان باید با تلاش در شهرک‌های جدید و مجتمع‌های مسکونی اطراف شهر فضای مناسبی را برای احداث مسجد و نمازخانه در نظر بگیرند.

عاقل‌منش با اشاره به نبود وجود مسجد در شهرک تازه تاسیس شهید بهشتی رشت، خاطرنشان کرد: امیدواریم با هماهنگی‌های بیشتر بین ستاد اقامه نماز و دستگاه‌های مختلف استان، زمینه برطرف شدن این نواقص فراهم شود.

وی با تاکید بر فعالیت گسترده کانون‌های فرهنگی مساجد متذکر شد: اجرای مسابقات مختلف، نمایشگاه‌های فرهنگی، تهیه و توزیع جزوه‌های آموزشی می‌تواند بخشی از فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشاند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : کسری , بودجه , شهرداری , رشت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.